Nordic Crisis Checklist
Nordic Crisis Checklist er app til digital håndtering af dokumentation i forskellige former. Fysiske checklister bliver historie med dette værktøj. Det indbyggede kontrolpanel som bliver tilgængelig på internetbrowseren giver tilgang til statistik, opgaver, dokumentation, oprettelse af brugeradgang og skemaer. Appen hentes ned fra App Store eller Google Play og anvendes af dem som i dag bruger papirbaserede checklister. Appen kan bruges på alle platforme.
Nordic Crisis Checklist er tilgængelig via appen på din mobiltelefon og kontrolpanelet er tilgængelig på din PC.
KONTROLPANEL
Giver oversigt over udfyldte checklister, afvigelser, opgaver, udvikling over tid og eksport af rapporter til Excel og PDF. Kontrolpanelet giver administrationsadgang til at oprette brugere og registrering af nye checklister.
APP
Bruges af alle i virksomheden for at sikre dokumentation og kvalitet. Ved brug af mobilappen vil du slippe for bruge papir, direkte registreringer, instruktion og vejledning.
Vil du vide mere?
Udfyld kontaktskemaet herunder så tager vi en snak.